понеділок, 8 липня 2013 р.

PR сайту

Google PR (pagerank) - це показник авторитетності сторінки, який враховує пошукова система при визначенні місця ресурсу у видачі по певному запиту. Визначення Google PR сайту залежить від зовнішніх посилань на цей самий сайт. Google вважає, що якщо сторінка посилається на іншу сторінку, то вона ніби віддає свій голос за неї, тому чим більше число сторінок віддало свій голос, тим важливіше сторінка, яка отримала голоси. Так само пошукова система враховує важливість сторінки, яка проголосувала - і від цього залежить вага голосу, який віддає голосуюча сторінка. Таким чином, Google PR дає уявлення про вагу сторінки.

Приблизну залежність PR сторінки від PR та кількості посилаються на неї інших сторінок можна прикинути в таблиці, з урахуванням того, що сторінка, яка посилається, повинна мати менше 10 зовнішніх посилань.
Виходячи з цього, щоб отримати PR 5, необхідно три посилання зі сторінки, яка має PR6 або п'ятсот п'ятьдесят п'ять посилань зі сторінки PR якої дорівнює трьом.


Тепер ви знаєте скільки приблизно потрібно накопичити посилань, щоб дорости до потрібного pr сайту.


Немає коментарів:

Дописати коментар