середа, 3 липня 2013 р.

Просування сайту в Соціальних мережах

Соціальні мережі - явище не тільки унікальне для користувачів Інтернету, але й важливе для професійного розуміння перспектив розвитку Павутини на найближчі роки, у тому числі - нових способів донести до цільової аудиторії інформацію про свій продукт або послугу.

В останні кілька років соціальні мережі стали «Інтернетом в Інтернеті». Більше 60% всіх «мешканців» Павутини створили своє альтер-его в одній з популярних соціальних мереж Рунета.

Це говорить про те, що практично весь зріз віртуального суспільства (за віком, статтю, захопленням і т.д.) присутня тим чи іншим чином в соціальних мережах. Причому, на думку авторитетних експертів, тенденція зростання аудиторії соцмереж в майбутньому буде тільки міцніти.

Просування сайту в соціальних мережах - новий інструмент маркетингу.

Виникає резонне питання, а чому б не скористатися всім цим добром, як новим інструментом маркетингу, реклами і PR, і не почати просування в соціальних мережах?

Просування в соціальних мережах - явище, виникнення якого логічно поєднується з базовими принципами маркетингу. Безсумнівний плюс просування бренду в соціальних мережах - прозоре, чітке і зрозуміле таргетування аудиторії за заздалегідь визначеними параметрами.

Користувачі самі (добровільно!) викладають всю інформацію, яка знадобиться для ефективного просування в соціальних мережах: вік, стать, освіта і, що важливо, інтереси та захоплення. Головне - грамотно і чітко розуміти, хто ж є потенційними клієнтами вашої компанії, і рухатися вперед на пошук своєї цільової аудиторії!

Як і де просуватися компанії в соціальних мережах?

Загальний принцип просування компанії в соціальних мережах абсолютно не прив'язаний до майданчика, а точніше сказати, до сайту соціальної мережі. Головне: добре розібратися, де «мешкає» ваша цільова аудиторія і, залежно від цього, вибирати для просування конкретний ресурс або ресурси: будь-то Вконтакте, Одноклассники, Мій світ і т.д.

Інструментарій і сервіси соціальних мереж постійно розвиваються і доповнюються. На зміну популярному інструменту для просування в соціальних мережах - групам, приходить більш екзотичний, але багато в чому більш ефективний інструмент - додатки та ігри. Але незалежно від інструменту, основний принцип просування компанії в соціальних мережах - це вміння увійти в довірчий контакт зі своїми потенційними покупцями.

Просування в соціальних мережах ще не є по-справжньому популярним інструментом для маркетолога і перевіреним засобом «достукатися» до своєї цільової аудиторії для клієнтів-замовників. Але це, мабуть, лише питання часу і еволюції у свідомості тих, хто працює зі споживачем. Просування бренду в соціальних мережах - ефективний інструмент майбутнього (набирає обертів вже в сьогоденні!), Але лише в руках грамотного фахівця.

Немає коментарів:

Дописати коментар