середа, 3 липня 2013 р.

Аналітика розкручування сайту

Аналітика розкрутки сайту - це додаткові дії, які допоможуть вам вчасно відстежити досягнення ресурсу і виявити можливі недосконалості у власній стратегії.


Щоб вводити актуальні заходи, ви повинні знати, в який бік їх направляти і яким чином слід діяти. Використовуючи таку тактику, ви заощадите час і швидше підніметеся до потрібного рівня у просуванні.

Виробляючи аналітику розкрутки сайту, ви можете дізнатися багато цікавого і корисного. Наприклад, наскільки дієвою виявляється рекламна кампанія, які успіхи просування в пошуковиках, затримуються чи підлягає гості на вашу онлайн-майданчику, й інші важливі дані.

Причому проведення аналітики ні в якому разі не зобов'язує вас до придбання спеціальних навичок. Ви не повинні писати коди самостійно, все це набагато легше зробити через спеціальні сервіси аналізу, серед яких: Яндекс.Метрика, Google Analytics, Rabmler ТОП100 та інші. Вам потрібно буде лише встановити їх код на свій сайт, а потім через зручну панель відстежувати події, що відбуваються. До речі, що стосується подій: ви також можете застосувати аналізатори логів, які будуть більш глибоко відстежувати дії, що відбуваються на сервері, що зберігає ваш веб-проект.

Щоб знати, чи все в порядку на вашому ресурсі, або ж на ньому недосконала структура, оптимізація, навігація і т.д., потрібно виконати аналітику просування сайту по безлічі параметрів, серед яких:


- Джерела трафіку. Так ви зможете дізнатися, які юзери приходять через пошуковики, які - через інші зовнішні бек-лінки, а які вбивають вашу адресу в браузер по пам'яті.


- Популярні сторінки. Потрібно оцінити, які саме складові привертають користувачів найбільше. Тоді ви зможете виділити основні критерії і підстроїти під них інші сторінки, щоб зробити актуальним і узгодженим абсолютно весь проект.


- Непопулярні сторінки. Тут слід діяти майже аналогічним чином: потрібно визначити, які сторінки майже не відвідуються і з чим це може бути пов'язано.


- Ефект у монетизації. Якщо ви використовуєте аналітику розкрутки сайту для того, щоб проаналізувати комерційні успіхи, то потрібно уважно оглянути, які використовуються вами запити застосовуються простими обивателями, а які - безпосередніми клієнтами.


- Глибина переглядів. Дуже принципове питання, що визначає фактори наявності інтересу до ресурсу. Якщо ви не можете надовго захопити відвідувачів, значить, сайт слід доопрацьовувати.


- Сторінки виходу. Зверніть увагу, де саме люди залишають ваш проект, можливо, які пішли є на це одні і ті ж об'єктивні причини, і якісь окремі частини ресурсу не здатні задовольнити запити користувачів.

Немає коментарів:

Дописати коментар