вівторок, 18 червня 2013 р.

Пошукова оптимізація для новачків.


Я не фахівець з SEO, обмовлюся відразу, у мене абсолютно інша спеціалізація. Але є блог, який потрібно просувати, білими і безкоштовними методами. Цей пост, точніше інфографіка до нього - намальована виключно під впливом статей, прочитаних на численних ресурсах і призначена для новачків, тих, які тільки починають оптимізувати свої проекти. У ньому немає вказівок, що робити і як робити - цього добра і так вистачає. Інфографіка покликана показати, як працює SEO, звідки що береться і куди дівається.

Я не претендую на істину в останній інстанції, більше того, я на початку посту говорив, що я не фахівець. Тому у кого є що додати або поправити - прошу в коментарі, поспілкуємося.
Можна звернутися до фахівців, зазвичай це дає кращі результати, особливо в тих випадках, коли власник сайту (такий, як я, наприклад) не надто знається на хитрощах просування, SEO та інших методах. Головне - знайти якісного виконавця, нехай навіть за більшу ціну.

Немає коментарів:

Дописати коментар