четвер, 27 червня 2013 р.

5 значущих HTML тегів для СЕО-оптимізатора


У даній статті будуть детально розглянуті всі значущі теги для просування сайтів, з порадами щодо використання цих тегів. Для просування сайту немає незначущих моментів, все що Ви робите на сайті має величезне значення. Існує думка, що вже не варто заповнювати мета теги (через спамерів більшість пошуковиків їх просто не враховують), я з цим не згоден. При просуванні сайтів немає незначущих дій, є тільки боле значущі і менш значущі. І якщо Ваша мета ТОП-10 Ви зобов'язані використовувати всі можливості! І так починаємо з більш значущих до менш значущих:

1. Тег Title - Найважливіший тег для сайту. Це тег назви сайту, має обмеження: деякі пошуковики читають перші 128 символів, інші 75 символів. Я б рекомендував не більше 60 символів, це 8-10 слів. Тут обов'язково повинні бути присутніми ключові запити, при чому жодне слово не повинно повторяться більше 2 разів (деякі рекомендую не більше 3). Якщо Ви хочете написати тут назва організації, напишіть його в кінці, на початку найбільш важливі запити. Приклад: Просування сайтів Розробка сайту оптимізація розкрутка AZIM DS. Як бачите назву довге і швидше за все проиндексируется тільки наполовину, але перша половина якраз і є потрібною для індексації. Так само можете помітити що відсутні знаки пунктуації та стоп слова, небачена розкіш - використовувати символи на коми або лапки!
2 Тег H1-3 - Тег заголовків. Деякі пошукачі враховують всі заголовки (H1-6), але в основному тільки перші 3 заголовка. При чому Н1 повинен бути присутнім тільки 1 раз на сторінці, що не більше і не менше! Одні пошуковики при 2 заголовках Н1 їх перестають вважати інші користь від їх присутності дельт на кількість заголовків. Тобто тільки один раз використовувати заголовок Н1 і при цьому обов'язково присутність ключових слів при чому так само як і з тайтлов краще їх ставити в початок заголовка. є правда істотна відмінність від написання в порівнянні з тайтлов, потрібно його писати для людей, він повинен бути читабельний і містити з потреби знаки пунктуації. Приклад хорошого заголовка «Розкрутка сайту статтями, як зробити правильно і не напартачити»
3 Тег Body - це весь контент на сайті. Тут головними показниками є щільність ключових слів, які не висока нудота тексту, форматування тексту ... Про контент можна говорити дуже багато. Стверджувати з якими показниками щільності слів або нудоти можна вийти в ТОП10. Все що ви можете це проаналізувати Ваших конкурентів, Ті хто знаходиться в ТОП 10 вгадали з цими показниками! У будь-якому випадку потрібно що б текст був релевантний тим запитам по яких просувається. Є думка що 3-5% ключових слів це правильно. Але в кожному окремому випадку буває по-різному. Можу дати таку рекомендацію: пишіть для людей, насичуйте ключовими словами (але не перестарайтеся), аналізуйте конкурентів і постарайтеся не писати контент під велику кількість ключовиків (від 1 до 10, не більше). І не забуваєте про тегах strong, I, і подібних. Я не став їх виносити в окремий пункт так як це відноситься до текстового контенту!
4 Тег alt - Опис картинок. Все більше і більше значення надають цьому тегу. Yandex і Google наприклад мають свої сервіси пошуку по картинках грунтуючись на альтернативний текст ув'язнений в тег ALT. Решта пошуковики теж надає цьому велике значення. Але врахуйте не варто вставляти портрет людини і писати alt = "Просування сайтів", це не релевантна картинка і швидше за все принесе тільки шкоду сайту. Я б рекомендував на кожній сторінці сайту вставляти мінімум 1 картинку з альтом на тему контенту.

5 Мета-теги. Теги опису сайту, теги авторства, теги ключових слів - це все теги яким все менше і менше надають значення, але надають. Хорошим тоном є заповнення цих тегів. Я б навіть сказав - поважаючий себе сайт зобов'язаний їх заповнювати. тим більше що опис сайту використовується пошуковими при видачі пошуку і саме його людина читає перед тим як перейти на сайт. Рекомендація буде дуже простий: опис сайту (description) повинно бути продають, тобто виключно для людей, ключові слова (keywords) не дуже багато - достатньо 3-5 ключовиків і обов'язково що б цим слова були присутні на сторінці сайту.
Ось вам п'ятірка найбільш значущих тегів для СЕО-шинків. Правди заради хочеться відзначити, що це моя думка і хто то з цим не згоден.

І остання рекомендація з цього приводу: вибирайте собі 1-2 ключового, за якими хочете просунути статтю і впишіть свої ключовики в усі 5 тегів, тільки не просто впишіть а що б це було правильно, тобто що б картинка відповідала, що б контент був саме про це і назва сайту підходило і заголовок ... І Ви побачите, як Вашу сторінку полюблять пошуковики.

Немає коментарів:

Дописати коментар