понеділок, 12 травня 2014 р.

Як працює рекламне оголошення в Google

Google AdWords є легкою і ефективною системою для розміщення оголошень . Контекстна реклама в Гуглі з'являється і на дочірніх сервісах , таких як Blogger , AOL , EarthLink . Система пошуку щодня обслуговує мільйони користувачів . Дана обставина забезпечує хорошу популярність вашої пропозиції .

У системі є таргетинговой кампанія , яка орієнтована на наявність ключових слів. Тут потрібно аналізувати споживчий попит і передбачати запити покупців. Чим чіткіше і грамотніше буде складено комерційну пропозицію в плані наявності ключових запитів , тим ефективніше спрацює контекстна реклама в Гуглі.

Якщо ви вибираєте кампанію таргетингу по розміщуваних місцям , то слід вибрати список сайтів , на сторінках яких буде з'являтися вашу пропозицію. Ціну тут потрібно вказувати таку максимально високу , яку ви готові віддати за розміщення .

При складанні рекламного пропозиції потрібно враховувати ряд правил. Текст ні в якому разі не повинен повторювати чийсь варіант реклами , інакше оголошення не буде прийнято . Сенс має бути виражений коротко і лаконічно , максимально пропонуючи товари та послуги у вигідному і правильному світлі . Контекстна реклама в Гуглі не стане працювати , якщо не буде містити популярних ключових запитів.

Розкручувати сайт в системі Google можна з будь-яким бюджетом . Цей процес осилять навіть компанії, що розвиваються .

Одним з явних переваг цієї пошукової системи - чітко розмежований таргетинг. Тут присутні спеціальні фільтри. Завдяки такому пристрою роботи системи ваша реклама буде показана обраному сегменту користувачів . Вибираються вони відповідно до інтересів та цільовими предустановками рекламодавця.

Пошукова система Google хороша тим , що тут відбувається контроль за витратами коштів клієнта і виконується пошук найбільш вигідного тарифного плану . Щоб почати користуватися послугами пошукової системи , досить внести в оплату 5 $. Мінімальна вартість кліка становить 0.05 $ . Тобто , рекламодавець платить не за покази на сторінках результату пошуку , а за безпосередні переходи на сайт .

Контекстна реклама в Гуглі повинна піддаватися аналізу на предмет її ефективності . Якщо оголошення не працює або працює не настільки , скільки від неї очікується , то в системі передбачена функція редагування , і ви завжди зможете довести ваше бізнес пропозицію до потрібного рівня.

Немає коментарів:

Дописати коментар