понеділок, 12 травня 2014 р.

Контекстна реклама або просування сайтів?

У сучасних умовах для того щоб зробити сайт популярним , недостатньо просто наповнити його якісним контентом. Яким би гарним не був ресурс , скільки б не було на ньому корисної інформації , він не буде просуватися самостійно. Для нормальної популяризації веб -сторінки необхідно виконувати функції з її розкрутці.

Можливість того , що сайт без пошукової оптимізації знайдуть серед мільйонів інших ресурсів , зовсім незначна. Просування сайтів по пошукових запитах в умовах шаленої конкуренції стає обов'язковим завданням . Наприклад , якщо в тексті немає ключових слів , то веб - сторінку неможливо відшукати по відповідних запитах .

Але SEO - не єдиний механізм розкручування сайту. Крім оптимізації внутрішньої , необхідно подбати і про « зовнішньої» , а саме про збільшення посилальної маси. Звичайні посилання ще довго будуть мати значення . Збільшення посилань зміцнить позиції сайту , а також посприяє поліпшенню пошукового рейтингу . Особливо ефективний цей хід , якщо посилання на ваш ресурс знаходяться на авторитетних і популярних майданчиках.

Деякі припускають , що ведення контекстної реклами може стати безальтернативним способом просування продукту , що цим можна обмежитися . Але такий вид розкрутки діє лише під час рекламної кампанії. Як тільки припиняється фінансування , ваш ресурс зникає з поля зору користувачів .

Пошукове просування коштує дешевше контекстної реклами , і ефект від нього триває набагато довше. І хоча конверсія у « контексту » зазвичай виходить вище , ніж у SEO , в довгостроковій перспективі виграє саме пошукове просування.

Ще одним важливим фактором у популяризації сайту стає якісне складання його сниппета . Сніппет - це короткий опис сайту , яке знаходиться під посиланням і складається зазвичай з двох рядків. Переглянувши його , користувач може визначити приблизну тематичний зміст сторінки , навіть не відкриваючи її .

При оптимізації сайтів слід враховувати , по яких запитах користувачі будуть знаходити ваш ресурс. Необхідно підібрати оптимальні ключові слова , для того , щоб залучати саме цільову аудиторію. Для цього вдаються до просування сайту по низькочастотних запитах . Як правило , за таким вузькому каналу на ваш ресурс потрапляють клієнти , яке чітко уявляють, чого вони хочуть.

Для більш ефективної розкрутки сайту доречно поєднувати SEO і контекстну рекламу. Спільне і , що ще краще , одночасне використання таких інструментів дозволить домогтися максимально вигідних результатів .


Немає коментарів:

Дописати коментар