пʼятницю, 12 травня 2017 р.

Крауд-посилання для управління репутацією в Мережі

Ваш бізнес існує не перший рік? Ви взаємодіяли з десятками, сотнями, тисячами клієнтів? Напевно серед них хтось вважає вас шахраями, хамами і роздовбані.

З такої заяви розпочав свій виступ Дмитро Орлов (Ingate) на конференції «День інтернет-реклами». Незадоволені клієнти є у будь-якого бізнесу, і найчастіше вони діляться своїм досвідом взаємодії з компанією в інтернеті. На жаль, багато хто не замислюються про серйозність цієї проблеми.

Що таке SERM

SERM (Search Engine Reputation Management) або управління репутацією в пошукових системах має на увазі ряд заходів, спрямованих на збільшення кількості позитивного контенту про ваш бренд.

Дмитро розповів про три основних етапи, з яких складається в SERM:

1. Складання списку пошукових запитів, які вводить цільова аудиторія, шукаючи відгуки про вас.
2.Оцінка тональності майданчиків, які вони бачать.
3.Зміна ситуації: боротьба з негативом, збільшення кількості позитивних відгуків при забезпеченні максимальної природності всього цього.

Але SERM - це складна історія, і вона вимагає великих ресурсів. Тому часто є атрибутом великого чи середнього бізнесу.

Mислимо позитивно

Що робити малому бізнесу, у якого ресурсів набагато менше?

Одним з варіантів, на думку Дмитра, може стати крауд-маркетинг. Це рекомендації, які люди розміщують на форумах, в соціальних мережах, на сайтах-отзовіках - на живих і тематично-витриманих майданчиках.

плюси:

- Робота з цільовою аудиторією
- Трафік на сайт
- природність посилання


Також Дмитро зазначив, що пошукові системи останнім часом приділяють увагу природності посилальної маси. Крауд-посилання максимально природні, тому їх поява поліпшує контрольний профіль сайту та підвищує довіру з боку пошукових систем.


Автоматизуємо це!


Працювати з крауд-посиланнями вручну досить трудомісткий. Потрібно знайти якісний майданчик, написати природний текст і проконтролювати долю рекомендації, щоб її не видалив модератор. Тому деякий час назад в сервісі Rookee з'явилася автоматизована покупка крауд-посилань.

За підсумками двох місяців тестування отримані непогані результати: відсоток знятих посилань виявився нижчим за очікуваний. До того ж прийнятним виявилося і якість відгуків - відхилені трохи більше 5%.

Більш наочно результати роботи з крауд-посиланнями показані в кейсах. Тут представлені сайти з вибірки, на якій тестувалися крауд-посилання. На цих ресурсах був помічений більш інтенсивне зростання брендового, реферального і органічного трафіку. Ось кілька прикладів:

Кейс 1: «Інтернет-магазин взуття"

Було куплено 49 крауд-посиланнь.

Кейс 2: «Інтернет-магазин засобів для бороди» 

Було куплено 27 крауд-посиланнь. Тут мова йде про досить вузької цільової аудиторії, тому комунікувати з нею добре на відповідних майданчиках.





Немає коментарів:

Дописати коментар