вівторок, 27 жовтня 2015 р.

Переїзд на HTTPS. рекомендації Яндекса

Платон Щукін дає вебмайстрам рекомендації по переїзду сайту на захищений протокол HTTPS. Прочитавши дане послання, ви зрозумієте, що являє собою процес переїзду на HTTPS і як його краще організувати.
Для пошукової системи зміна протоколу являє собою об'єднання ресурсів виду http://site.ru і https://site.ru в групу дзеркал. Для того щоб сайти стали дзеркалами і були склеєні в єдину групу потрібно, щоб при зверненні до них віддавався ідентичний контент.
Щоб коректно здійснити перенесення свого сайту на домен із захищеним протоколом використовуйте наступну інструкцію:

    
Придбати і налаштувати сертифікат безпеки, який видається відповідною уповноваженою організацією (центром сертифікації).

    
Повідомити пошуковому роботу про те, що сайт став доступний по новому протоколу, додавши його у форму addurl або в список своїх сайтів в Яндекс.Вебмастере.

    
Вказати адресу бажаного головного дзеркала за допомогою директиви Host у файлі robots.txt.

    
Якщо домени http і https були визнані дзеркалами раніше, то на даному етапі можна повідомити робота про зміни у ставленні головного дзеркала на сторінці «Налаштування індексування - Головне дзеркало» сервісу Яндекс.Вебмастер. Якщо ж цього ще не сталося, цей крок потрібно пропустити, так як сервіс не дозволить здійснити цю операцію.

    
Дочекатися, поки головне дзеркало в групі дзеркал сайту буде визначено відповідно до заданих вказівками, це може зайняти кілька тижнів. Як тільки це станеться, ви побачите відповідне зміни для підтвердженого сайту в Яндекс.Вебмастере.

    
При необхідності настроїти редирект з неголовного дзеркала на головне. Робити це до того, як сайти будуть визнані дзеркалами, небажано, оскільки в цьому випадку сторінки з перенаправленням будуть виключатися з пошуку згідно з правилами Яндекса по обробці перенаправлень. На час склейки дзеркал, по можливості, краще залишити сайт доступним для робота по обом адресами.
Пам'ятайте, що індексує робот сприймає ресурс, що передає дані по двом різним протоколам, як два різних сайту. Тому при зміні протоколу можливі зниження відвідуваності сайту, зміна кількості його сторінок і позицій в пошуковій видачі.
Тема зміни протоколу продовжує залишатися актуальною з серпня 2014 року - з легкої руки Google багато сайтів задумалися про використання протоколу, що підтримує шифрування. Тоді Google повідомив, що сайти, які використовують протокол HTTPS / SLL, отримають бонус у ранжируванні, а з плином часу цей сигнал буде ставати все більш важливим. Про те, як цей крок може вплинути на просування сайту, читайте в нашій статті - «HTTPS або HTTP: чи є різниця для SEO».




Немає коментарів:

Дописати коментар